Tuesday, December 27, 2011

Przeprowdzka

Blog ten sluzyl mi wiernie przez kilka lat. Niewiele z moich najblizszych osob wiedzialo o istnieniu tego miejsca. Poprzez ten blog poznalam wiele przesympatycznych ludzi, a z niektorymi nawiazalam emailowa korespondencje. Na tym blogu jednak zostawilam tez duzo negatywnej energii. Z czasem ta energia zaczela mi ciazyc, czulam malenkie skrzydla na swoich plecach, otwieralam drzwi do spokoju, radosci i szczescia dnia codziennego. Czas na przeprowdzke. Czas na dyscypline.

Z duma stwierdzam ze piekne zdjecie na moim nowym blogu jest zrobione przez mnie, w momecie mojej refleksji ze tak wlasnie wyglada moje obecne zycie. Jestem swiadoma pewnych schodow, ktore jeszcze musze pokonac, jednak czuje sie  na wlasciwej drodze. Zyjac uwaznie i swiadomie na poczatku roku 2013 powinnam znalezc sie po tej drugiej stronie schodow. Notki moje w roku 2012 beda krotsze ale czestsze. Ten 2012 blog bedzie jednoczesnie krociutka kronika, jak i codzienna intencja. Bede wdzieczna za komentarze wspierajace mnie w tej drodze. Jedna z moich intencji jest pozostawic na zaprzyjaznionych blogach jak najwiecej pozytywnych i dobrych sladow moich odwiedzin.


MOJ NOWY BLOG

4 comments:

  1. Rozumiem, że podasz adres nowego bloga i że wejście tam nie będzie ponad moje siły i umiejętności?...
    Tak czy owak życzę powodzenia w realizacji planu! :)

    ReplyDelete
  2. Marto, weszłam na Twój nowy blog, chciałam wpisać komentarz, ale jest to niemożliwe, ponieważ nie ma tam profilu Name/Url, a gdzie indziej nie mam konta. Anonimowo też nie można komentarza umieścić. Pozdrawiam Cię. ewa777

    ReplyDelete
  3. Szkoda że notki będą krótsze bo fajnie się czyta Ciebie

    ReplyDelete